|
آيا امکان واگذاري سامانه پيامک به شخص ديگري از سوي خريدار وجود دارد؟
بله، امکان انتقال به
غیر برای سامانه پیامک از سوی خریدار وجود دارد و در صورتی این کار مجاز
است که خود خریدار با درخواست کتبی از شرکت سورنا و ارسال مدارک و مشخصات
شخص جدید(دریافت کننده)موافقت و رضایت خود را اعلام نماید. در غیر اینصورت و
در صورت واگذاری سیستم به غیر بدون اطلاع سورنا، مسوولیت کلیه عوقب بعدی و
مشکلات پیش آمده به عهده خریدار می باشد .
تفاوت خطوط مختلف از قبيل 1000 و 2000و 3000و 5000و 021 در چيست؟
در حالت کلی این خطوط تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و با توجه به اینکه در
یک پنل پیامک کیفیت ارسال و گزارشات کامل در کوتاهترین زمان، جزو مهمترین
عوامل برتری یک خط می باشد و با توجه به ارایه سورس از سوی چند شرکت انگشت
شمار به این نتیجه می رسیم که بیشتر تفاوت خطوط به کیفیت خدمات ارایه شده
توسط شرکت مزبور بستگی دارد تا شماره خط والبته نوع خط سفارش داده شده توسط
مشتری منوط به درخواست ایشان می باشد.
نحوه خريداري و فعالسازي يک پنل پيامکي به چه صورت مي باشد؟
جهت فعالسازی پنل پیامکی ابتدا باید از قسمت انواع پنل های سورنا پنل مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس از بخش ثبت نام آنلاین، اقدام به ثبت نام نمایید. پس از انجام ثبت نام، اطلاعات ورود به سیستم به شماره موبایل و ایمیل شما ارسال می گردد که با استفاده از آن می توانید از بخش ورود به سیستم وارد پنل خود گردید. پس از ورود به پنل می توانید اقدام به پرداخت هزینه، ارسال مدارک و ارسال پیامک نمایید.
اگر پس از ثبت نام اطلاعات ورود را دريافت نکرديم چه کاري بايد انجام دهيم؟
در این صورت می توانید با تماس با بخش پشتیبانی شرکت از طریق تلفن 02188465006 درخواست ارسال این اطلاعات را نمایید. همچنین می توانید با وارد کردن شماره موبایل مدیریت در قسمت نام کاربری و2 بار کلیک دکمه فراموش نموده ام اطلاعات به موبایل مدیریت پیامک میگردد، ادرس سایت sornasms.net
آيا امکان ارسال قرارداد سامانه براي خريدار وجود دارد؟
بله، در صورت درخواست خریدار قرارداد خرید سامانه برای ایشان از طریق پست،ایمیل و یا پیک(برای کاربران تهرانی) ارسال می گردد.
چه زماني امکان گرفتن دليوري پيامک هاي ارسال شده وجود دارد؟
بلافاصله پس از انجام ارسال، لیست ارسال و همچنین لیست سیاه ارسال را می توانید از طریق سیستم در بخش دلیوری و مشاهده لیست سیاه ملاحظه نمایید. باتوجه به زمانبر بودن دریافت دلیوری از تمام شماره های ارسال شده و همچنین با در نظر گرفتن تعداد پیامک های ارسالی امکان مشاهده دلیوری تحویل پیامک ها حداقل 10 دقیقه بعد از ارسال وجود دارد.
بهترين زمان ارسال پيامک ها چه زماني است؟
بهترین ساعات ارسال پیامک ها بین ساعات 10تا17 می باشد. در صورتی که پیامک های شما در خصوص سرگرمی و تفریحات و موارد آرایشی و بهداشتی می باشد ارسال در اواخر هفته بازخورد بیشتری برای شما خواهد داشت. همچنین ترجیحا از ارسال تبلیغات در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی خودداری نمایید.
متن پيامک ها بايد چند صفحه باشد؟
پیامک های تبلیغاتی اصولا باید دارای یک صفحه(70کاراکتر) یا نهایتا دو صفحه باشد. در صورتی که پیامک اطلاع رسانی و یا اطلاعات مهم ارسال می نمایید توصیه می شود پیامک های خود را کمتر از 3 صفخه تنظیم نمایید.
چرا برخي شرکت ها تعرفه پاييني براي ارسال ارائه ميدهند؟
تعرفه ارسال از سمت مخابرات تعیین میگردد و بعضی شرکت ها متاسفانه جهت جذب کاربر تعرفه های مخابراتی را با قیمت کمتری ارئه داده و با عدم ارسال درصدی از پیامکها ، تعرفه پایین را جبران میکنند
آيا بين خط اختصاصي و عمومي تفاوتي است؟
بله خط اختصاصی با نام و اطلاعات شما در مخابرات ثبت میگردد وعلاوه بر امکان ارسال امکان دریافت پیامک نیز بر روی این خط و جود دارد.ولی در خط عمومی مالیک خط با شما نمیباشد و امکان دریافت نیز وچود ندارد
آيا امکان مرتبط کردن پنل پيامکي و سايت مان وجود دارد؟
بله ،شما به راحتی میتوانید سایت خود را به پنل پیامکی سورنا متصل کرده و از طریق سایت خود پیامک ارسال نمایید.برای اینکار کافیست فایل راهنمای وب سرویس موجود در سایت سورنا را مطالعه نمایید.
|