از
سامانه ارسال پیامک سورنا می توانید برای تمامی انتخابات هایی که در ایران برگزار می شود اعم
از انتخابات شورای شهر ، انتخابات مجلس شورای اسلامی ، انتخابات شورای شهر ،
انتخابات ریاست جمهوری و سایر انواع انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها و سازمان ها
مانند انتخابات اعضای هییت مدیره، روسا و نمایندگان اصناف و غیره استفاده نمایید .
برای
ارسال پیامک جهت تبلیغات انتخاباتی باید یک سری قوانین و مقرراتی را رعایت کرد که
در این مطلب به تعدادی از این قوانین
اشاره می کنیم :
- ارسال پیامک ها در ساعات مناسب : برای داشتن
بهترین بازخورد و جلوگیری از تبلیغات منفی و همچنین با توجه به ترافیک بالای ارسال پیامک
در ایام تبلیغات انتخاباتی ، بهتر است که بین ساعت 10 صبح تا 8 شب پیامک های خود
را ارسال نمایید.
- ارسال پیامک در تاریخ هایی که توسط مبادی قانونی و وزارت کشور تعیین می گردد ، یعنی زمان
مجازاعلام شده برای تبلیغات نامزد ها باید رعایت گردد تا از هرگونه
عواقب احتمالی جلوگیری شود.
- استفاده از نام کامل نامزد
انتخاباتی در ابتدای متن پیامک ، با توجه به اینکه
احتمال دارد که پیامک شما تا انتها توسط مخاطبین خوانده نشود، توصیه می گردد در ابتدای پیامک های نام کامل نامزد انتخاباتی و در صورت لزوم نوع و محل ثبت نام ایشان ذکر گردد.
- ارسال به منطقه مورد ثبت نام کاندیدا
یا شهر و استان خاص، مثلا اگر انتخابات شورای شهر می باشد ، فقط به شهری که در آن
کاندید شده اید پیامک ارسال نمایید .
- استفاده ازشماره های ارسال کوتاه
تر و رندتر باعث ایجاد حس بهتر و اعتماد بیشتر مخاطبان به شما می گردد، لازم به
توضیح است که داشتن یک شماره پیامکی کوتاه تر در کیفیت ارسال پیامک ها هیچ تاثیری
ندارد .
- ارسال پیامک نظیر به نظیر ، اگر شما یک
سری مخاطب خاص با نام و شماره تماس شان در اختیار دارید ، پیامک نظیر به نظیر
ارسال کنید و در ابتدای پیامک نام آنها را ذکر نماییدبا این امکانات شما می توانید متن های خاص را برای افراد خاص در یک زمان ارسال نمایید. .
- از تخلفات انتخاباتی دوری نمایید : مثلا
برای نامزدهای رقیب خود تبلیغات منفی نکنید ، با این کار گذشته از این که باید عکس
العمل غیر قابل پیش بینی آن ها را در انتظار داشته باشید ، خودتان را نیز به دردسر
خواهید انداخت و احتمال برخورد نهادهای ناظر با شما وجود دارد و قطعا این موارد در
موفقیت شما تاثیر منفی خواهد گذاشت .
- پیش از شروع تبلیغات برای تبلیغات پیامکی بودجه ای در نظر بگیرید و
برنامه ریزی کنید تا از بروز مشکلات آتی جلوگیری نمایید.
- یکی از رموز موفقیت در انجام تبلیغات
تکرار آن می باشد. ارسال پیامک تبلیغاتی به یک نفر در طی یک زمان خاص ، مثلا هفت
روزه ، به تعداد سه بار بسیار مفیدتر از ارسال به تعداد افراد بیشتر ولی تنها یک
بار می باشد ، زیرا با تکرار پیامک قطعا نام شما در اذهان مخاطبین شما
ماندگارتر خواهد شد .
- در نهایت هم پیشنهاد می گردد که یک شرکت
معتبر را برای ارسال پیامک تبلیغاتی خود انتخاب نمایید ، ایده پردازان الکترونیک
نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب برای ارسال اس ام اس انتخاباتی شما می
نماید .